18.11.08

El laberinto del fauno

Küçük Ofelia nın bu sahnede nasılda soğukkanlı durabildiğini bi an olsun düşündüm benim başıma gelse birgün kocaman boynuzları olan pan önüme çıksa ne yapardım nerelere gider saklanırdım peki küçük ofelia nasıl olurda o iki kocaman elin arasında hala meraklı gözlerle soğukkanlı durabiliyor.
Ofelia aptalmı yoksa benmi aptalım yoksa akvaryumdaki öğrenilmiş çaresizlik yaşayan balıkmıyım ben Ofelia ise hayatın ne kadar zalim olduğunu daha öğrenmemiş bir çocuk mu cevap çokta net gözüküyor aslında filmi izlerseniz.
Ofelia nın sadece merakıyla içsesini dinleyerek davrandığında nasıl bir sonuç elde ettiğini görebilirsiniz ...
aslında göremeyedebilirsiniz veya göredebilirsiniz
nerden bakıyoruz hayata nerden görmek istiyoruz
bence hepimiz birer prens ve prensesiz-----
umudumuzu yitirmediğimiz sürece :)
*koca filmde bitek bu önemli zannetmeyin her sahnesinin üzerinde konuşulması tartışılması gereken bir film yavaş yavaş sakin huzurlu izleyin farkında olarak izleyin 5 duyunuzla izleyin :) ...

Hiç yorum yok: