11.12.08

Electronic Mosquito Swatter

bu insan icatıyla karşılaşana kadar uçan küçük canlılara
(sinek gibi) karşı içimizde beslediğimiz kin ve nefretin
bu kadar büyük olduğunu bilmezdim .
gelelim aletin özelliklerine siz sineğe tenis topu muamelesi yaparken tellerdeki elektrikte bir yandan sineğe ücretsiz kızartma ücreti sunuyor geriyede kül olmuş bir sinek bedeni kalıyor .
sevinsemmi üzülsemmi bilemedim bi yandan geceleri uyutmayan sineklere karşı iyi bir icat bi yandanda birgün bizide böle büyük tenis raketleriyle cızırdatabilirler korkusu .
teknolojideki hızlı ilerleme beni hep korkuttu fakat bu alet teknolojidende öte nefret ve kin dolu bir insan evladının elinden çıkmış öldürmeye programlı bir buluş .

6 yorum:

NYN dedi ki...

evet konu mankeni de gayet başaralı

ECE dedi ki...

evet konu mankenine burdan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum

Elif dedi ki...

evet evet o konu mankeni benim ama burda önemli olan o garip aletin 10 kişiyi bayram ziyaretinde eğlendirip güldürmesi...

ECE dedi ki...

neşemiz kahkahamız bol olsun :)
her daim cırt şeylere gülelim :)

meloğ the deli goril dedi ki...

sineğiniz olayım :))

ECE dedi ki...

kıyamam sana bebeğim :)