25.6.09


insanın sevmediği şeyleri sölemesi sevdiklerini anlatmasından dahaa kolaymış kendimi durduracak değilim mademki hamamböcekleri ile başladık devam ediyorum

konumuz tekno müzük müzük demeye dilim varmıyor anlam veremiyorum içimdeki müzik sevgisini öldürüyor nasıl anlatsam nerden başlasam bilemedim neyseki hamamböcekleri gibi halkın arasına karışan yolda görsen selam vermen gereken bir şey değil bu tekno şeysi dinlemessin biter gider yazarken farkettim o kadarda nefret etmiyomuşum sadece sevmiyorum akabininde dinlemem oluuur biter gider :))

neyse teknolojinin bize sunduğu olanaklardan en yaygın olan cep telefonlarınıda sevmiyorum genelde ya kapalı yada duymuyorum ulaşmak isteyen duman yolunu denesin .


-her akşam 8de sahilde dürbünümle msjlarınız bekliyorum sevgiler saygılar ...

Hiç yorum yok: