24.6.09

sevmiyorum seni hamamböceği




seni tek sevebileceğim an budur bebeğim içimdeki hayvan sevgisini öldürüyorsun sen .




o ani dengesiz hareketlerin , çevikliğin , ısrarla üzerime üzerime freni patlamış araba gibi gelmen , hele kanatlarınla saatte 90km hızla uçman , ayakkabımın içine pusu kurman , yaz günlerinde masum insanların bacaklarına tırmanman , bostanlı sokaklarının herbir köşesinde geceleri sarhoş gibi gezmen, dolapların içinde sessizce beklemen , yemek tabaklarının üstünde gezmen , banyo fayanslarında motif oluşturman , kedilerle oyun oynaman , atom bombasına direnmen , ölürken çıkardığın çat çut sesin , 2 kişi halinde gezmen ( bi tane evde varsa mutlaka onun bi eşi daha çıkar ), evin içine yerleşip çoluk çocuk kendine bi dünya kurman ...


huzurum kalmadı seni tanıdığım günden beri yaz gecelerimi kabusa çevirdin bi ağız tadıyla oturup muhabbet ettirmedin tedirginlikten ne yediğimi anladım ne içtiğimi senin yüzünden .
kakrıçmısın hamamböceğimisin karafatmamısın bi git hayatımdan uzak dur benden ve arkadaşlarımdan rahat bırak bizi ...
bide bunun amcaoğlu var sivrisinek boku onuda başka bi yazımda rencide edicem yaz geldi okul bitti mutlu olmak istiyorum ben sizin yuvanıza gelip sizi rahatsız ediyormuyum sorarım size bugünden bugüne rahatsız ettimmi hiç sizi herkez yerini bilsin ama yaaa
ömrüm tükendi bu gece tedirginim hala ...

2 yorum:

pinksatellite dedi ki...

hislerimiz ortak beybi
ay heyt kakalak (bi dier adıda bu isminde meymenet yok zaten)

ECE dedi ki...

ah beybim yaa meymenetless yaratık :)

zaten kakalak seviyorum diyen insandanda ben bi korkarım 2metre yakınına yaklaşmam ben o insanın :)