
ah bir Wilco olsam
karavanım olsa diyar diyar dolaşsam :)
erişte yapıp ormanda kurutsam sonra afiyetle yesem , gülsem , sürekli şaşırsam her gördüğüme
ah bir Wilco olsam
http://www.iztv.com.tr/prog.php?id=4
benim kediler hakkındaki görgüm bilgim bu kadardır.
dahasınıda istemem isteyenede mani olmam bi evde kedi ile yaşarmıyım yaşarım. arkadaş olurmuyum olurum ama sadece görünce merhaba dediğim arkadaşlarımdan öteye geçemez haberi olsun .kumunu temizlerim mamasını veririm gerisine karışmam.
orası benim evim ,kuralları ben koyarım onada benim kurallarıma uymak düşer .kafayı hafif yana eğip bırıltılar çıkartıp beni kandıramaz orası hala benim evimdir .
Yukarıdaki fotoğrafta 2 si soruda verilmiş vaziyette toplam 6 adet 200 görmekteyiz .
Peki bu 200 ler nerden geldi? Bu 200 ler nerden gelmişler nereye gitmektedirler? Bu 200 lerin kaynağı ne ? Bu 200 lerin anası babası yok mu ? Bu 200 ler ne yer ne içerler bre zındıklar !!!
Veyahut çoğunlukla muhasebe derslerimizde karşılaştığımız bir problem olan alt alta olan rakamları toplasakta çıkarsakta en altta yazan rakamı elde edememe problemi.Bu dört işlem karmaşasına hiç bulaşmadan nerden gelen 200 lere dönüyorum.
Uzun uzun soruya
bakılır ,
bakılır ,
bakılır,
sağdan bakılır,
soldan bakılır,
ters çevirip bakılır,
soru tekrar yazılıp bakılır,
soru çözülmeye çalışılır o saatte telefonla arayabileceğiniz yakın arkadaşınız aranır pek bi sonuç elde edilemez zira o ders esnasında o arkadaşınızla beraber gezmekteydiniz.
Nerden geldi diye adlandırdığımız bir rakamla karşılaşmamız sınava 13 saat kalmasıyla birlikte yaşanan stres çalışmamızda 2 saat ömürümüzden ise en iyi ihtimalle 5 yıl götürür.
Zaman geçtikçe hırslanırsınız hadi şu soruyu geçiyimde sonra sabah birine sorarım gibi bir olgunluk gösteremesseniz eğer tam bir sene sonra bu zamanlarda tekrar aynı dersi çalışıyor olmanız muhtemeldir .
Bir alternatifiniz ise saatlerce uğraşıp nerden geldi rakamının nerden geldiğini bulup sonsuza kadar unutamamaktır. beyninizin en derinliklerine kazınır nerden geldiği ve bir dahada gitmez el emeği göz nurunuz olan bu bilgi sizinle gelecek kuşaklara taşınır.
SONUÇ:Bir başka alternatif ise zira benim kendisi okulda geçirdiğim 20. onur yılımın sonunda öğrendiğim çok değerli bir bilgidir.
Şekil 2-a 31.03.2009 tarihli yatırım projeleri analizi dersinde bizzat şahsım tarafından tutulmuş olan ders notumun fotoğrafıdır.